fredag 3. oktober 2008

Jeg kjenner en kjendis - ta på meg!

Da jeg gikk inn på dagbladet i dag morges, så jeg bilde av en som gikk på skolen min før! Kine Irgens har et skikkelig spesielt utseende, og takket være det har hun nå blitt modell, med kontakter til Louis Vuitton - Hvor kult er ikke det?? Jeg håper virkelig hun kommer seg steder!

Og så over til noe annet.. En annen sak på dagbladet... Ei jente i Bergen har tenkt å protestere mot alle de tingene man kan gjøre når man er fylt 18, så hun skal gjøre de.. Altså: Hun skal drikke seg dritings, ta opp et kembolån, gifte seg og bytte navn til Bunny Føkk. Herlig! Dette er da hennes måte å vise at det er mye man ikke burde kunne når man er fylt 18, at man er for unge. Og det er jeg veldig enig i. Er man virkelig voksen nok til å gifte seg mens det fortsatt er barer du ikke kan komme inn på? Navneendring er jeg ganske moderat til. Samma kan det være, jeg skal jo hete Regnbue en gang i fremtida!:P (neida, mamma. slapp av)

Jeg synes det er tøft, det hun gjør. Skikkelig creds!
(Og for de som lurte, men som ikke gadd å lese hele artikkelen: Hun skal for det første enten gifte seg med en komis,eller en hun møtte på et utested en gang. Og både giftemålet og navnet skal anulleres etter de obligatoriske 3 månedene)

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten