torsdag 23. oktober 2008

Jeg gikk en tur på stien...

Om en halv time burde jeg stå på bussholdeplassen, for jeg må rekke bussen til byen, fordi JEG SKAL PÅ KAIZERS! :D Det blir kjøle bra!!!

I dag hadde jeg særemne, og det gikk som det gikk. Skrev som sagt om Jostein Gaarder, og det ble på 10 sider med miniskrift... Ikke verst det, da! jeg hadde selvfølgelig krampe i lillefingeren etterpå... Hvorfor i svarte kan jeg ikke bare skrive sånn som alle andre??  driiid! 

Men jeg har det bra for det. Det er drittvær ute, men jeg skal fortsatt på Kaizers med Erik! :D Og en ting til.. Ja, nå har jeg sti på BEGGE øynene! ><>

Jeg går nå med plaster under øyet fortsatt, for det ser værre ut uten, og begynner å bli rimelig lei av å forklare hele historien med at Inger tusja meg og sånt. Så nå skal jeg begynne å si "du skulle sett han andre!" i stedet!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten