torsdag 2. oktober 2008

Haustferie schmaustferie

Plotsleg fekk eg den nynorske anleteboka! Utruleg! Eg blei invitera til å bli med å øversetje anletebokji til nynorsk, og eg takka sjølsamt ja, fordi eg hugheilar att laga eigne ord og endjingar på nynorsk! Og slik vart det, no har eg nynorsk anletebok!

I dag har jeg også lagt EPLEKAKE! Den ble veldig god fordi eplene var gode! (Tips: Bruk muffinsmiks! Det funker kjempeflott og blir veeeeldig godt!)  Nå er Inger hjemme på høstferie, før hun drar rett til Tsjekkia (*furt*) og det er jo ganske koselig.

I går greide jeg å prestere det upresterbare: I et øyeblikk av trøtthet og litt-borte-i-egne-tanker-het, greide jeg å putte zalo i oppvaskmaskinen. Det ble masse bobler for å si det sånn. Så jeg bare anbefaler alle: Ikke gjør det:P

På mandag er det skole igjen, og da skal jeg både ha elevsamtale (*grøss*) og audition til KG-teateret (Vi har forresten fått 6ere to år på rad!) Jeg skal prøve meg som djevelen, og det kan bli spennende:P Jeg har fått tak i (Les: Funnet filmen på Youtube og brukt masse tid på å skrive av) monologen sm Jarle Klepp sier i starten av "Mannen som Elsket Yngve", og skal da fremføre den. Det burde bli bra! Wish me luck!

Her er forresten et bilde av meg og den gale katta til bestemor som var veldig glad i armhulen min når jeg hadde tatt på deo!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten