søndag 14. september 2008

Pizza, Prøve og Produktivitet

Æsj, biologiprøve i morgen. Jeg skulle stå opp tidlig i dag for å øve, og så skulle jeg dusje fort, gi bikkja mi mat før vi gikk ut på en rask, men effektiv tur, så skulle jeg hente soyamelk og pizza fra i går hos mamma, og komme hjem og lese samtidig som jeg spiste frokost.

Men nei. Jeg våkna kvart på elleve, lå og dro meg til klokka var kanskje ti over halv 12, så dusja jeg (rimelig fort faktisk) og gikk tur med Ronja. Den ble sånn passe. Jeg dro il mamma for å hente soyamelk (den med sjokoladesmak naturligvis) og pizza fra i går. Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg hadde glemt å gi mat til Ronja, og nå sitter jeg og "stumbler", hører på Muse og spiser pizza. Bioboka ligger uåpnet ved siden av meg. Yay for produktivitet!



Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

4 kommentarer:

Marita Førisdal sa...

Så fint at du tok deg tid til å svare på min gjette konkurane på bloggen min,vist du besøker den igjen om noen dager kan du får vite hvem som vinner den:)

Søt blogg<3

Karoline sa...

Damn, nå fikk jeg lyst på pizza..! <3

Ragnhild Regnbue sa...

Da synes jeg du skal lage deg! :P Prøv veggispizza, det er kjempegodt!

Unknown sa...

Cyanide and happines :] De er så festlige.

Lykke til med biologi prøve:)

Lesere

Bloggurat Blogglisten