mandag 15. september 2008

Opppussing

Altså.. det under var det da Christine som skrev, hun har nemlig tilgang til bloggen min.

Men samma det! Biologiprøven gikk helt fantastisk! Jeg ble skikkelig glad fordi jeg hadde pugget DRReKOFSA (Domene, Rike, Rekke, Klasse, Orden, Familie, Slag og Art) Så nå er jeg glad! ^^

Nå sitter jeg på det nymalte rommet mitt og skal tegne litt, for mitt rom skal bli kulest i blokka! (H)
Det jeg skal sitte igjen med skal være en blanding av de tre nederestående bildene:


(Bare delen til venstre)

Så vi får se hvordan det blir tilslutt! :)

Jeg synes forresten at dere skalse på Christines blogg! Den er skikkelig rar:P haha
Dagens sanganbefaling: That Smell av Lynyrd Skynyrd!

1 kommentar:

Christine N sa...

:O bloggen min er ikke rar! men lykke til med opppussingen:P Det bør bli bra, hvis ikke gidder jeg ikke komme til deg mer!! blæ sfs

Lesere

Bloggurat Blogglisten