tirsdag 23. september 2008

Opppussing del 3?

FERDIG!

Det tok sin tid, men rommet mitt er ferdig, og jeg digger det!!!!!!!1111oneone (positivt nok Inger?) Jeg legger ut noen bilder bare fordi jeg har lovt det.. De er tatt med mobilkamera, så de er crappy som bare fy..

Altså: Sånn ser inger sitt rom ut etter at vi tok ut to madrasser og masse skuffer. jeg glemte å ta bilde før..

Sånn så rommet mitt ut før:

Nå ser det sånn ut:

Og så en video. Jeg er klar over at jeg kaller kommoden min en bokhylle, og jeg vet jeg ser crappy ut. That's life!

1 kommentar:

Christine N sa...

haha, du var så søt i videoen:D digget rommet ditt nå, det var kuuuuuult. Du var veldig flink med de greiene på veggen da, fy søren. creds til deg:D:P

ps. hvis jeg noen gang pusser opp mitt rom så leier jeg deg til å hjelpe meg med dekorasjon på veggene:D

Lesere

Bloggurat Blogglisten