mandag 15. september 2008

Klassebilde


Jah, sånn ser da jeg ut på klasebildet :P Faktisk ganske fornøyd, i hvertfall i forhold til de andre årene..  Er litt snurt fordi King Døkki (Kjedet mitt) ikke var riktig vei.. Men samma det, vel! Jeg er så sur fordi jeg egentlig ikke vil smile med tennene på bildet, men hver gang jeg smiler med lukket munn, så ber fotografen meg om å smile med tennene, så da gjør jeg det, og de blir alltid finest.. jaja, samma det.

Jeg har tegna masse på veggen min nå, så jeg gleder meg til å male det! :D Det ser veldig stilig ut foreløpig! Får håpe det bare ser like bra ut når jeg maler det.. Det vil plutselig stå litt ut av veggen liksom.. Speaking of maling: Jeg fant magnetisk maling på butikken! Jeg vil ha! Tenk så kult, da! Å ha en vegg du kan henge ting rett på med magneter! Det skal jeg ha hos pappa når jeg en gang får pusset opp der og. Jeg gleder meg.

I morgen skal jeg til legen, og jeg gruer meg litt, fordi jeg aner ikke hva som skal skje! Om jeg må tilbake for å fjerne flekken med syre eller god knows what, eller pirkes det vekk i morgen? gah

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten