mandag 29. september 2008

Hvorfor vi er glad i Iversen

Iversen revisited er en av de få bloggene jeg MÅ innom hver dag, hvis ikke er dagen min ukomplett. Masse morsomme sider og bilder og alt du kan tenke deg! Make my day, sier jeg bare! Creds til han!

Over til noe annet: Jeg var på Tusenfryd med Christine i dag! Det var skikkelig kult, og nå har jeg vondt i halsen og hodet ettert å ha skreket for mye og etter å ha tatt SpeedMonster 5 ganger for mye. Og gjett hva! Christine vant TO KILO melkesjokolade! Hvor kult er ikke det? Og jeg skal få litt av den!

Og over til noe helt annet igjen: Jeg har fått sti på øyet, au au au. (Noen som blir med på tur?)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åj! Det var skikkelig hyggelig å lese. :D Vi får håpe du (mis)liker moteblogging, for resten av uka går med til det. :) Tusen takk igjen, nå gjorde du dagen (natta) mi.

Lesere

Bloggurat Blogglisten