torsdag 21. august 2008

Lyn og torden og annen faenskap


Jeg er livredd for lyn og torden, det vet de som kjenner meg..Tror jeg.. Men jeg er fascinert av det så lenge det er langt nok unna!

Men nå nettop, da jeg satt på akkurat samme plassen som jeg gjør nå, i sofaen på ommet mitt, lynte det. RETT UTENFOR! Og da mener jeg ikke *Lyn* "tusenogeeen, tusenogtooo, tusenogtreee,tusenogfemteeeen"*TORDEN!*, da mener jeg *lyn*"tuse-"*TOOOOORRRDDDEEEEEN!" Og det var SKUMMELT! Jeg er i sjokk, jeg er redd, og jeg tror jeg fikk støt i lilletåa.. 
Nå pøseregner det bare, men likevel er det litt ekkelt vær.. Nå er det gøy å ha hund!

Anyways, russetida er min i år, og jeg har allerede bestilt. eller.. jeg er klar til å bestille i hvert fall! Sånn ser russekortet mitt ut i det minste:

Og ja, jeg vet jeg er heit med bart og monobryn! Jeg sier bare: I'd hit that!

PS: NÅ LYNTE DET IGJEN!!!!! Men lenger unna heldigvis! :| 
(Jeg trenger en stor, trygg klem...)

PPS: IGJEN!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten