onsdag 6. august 2008

Jeg kom over en søt homseblogg i går! Jeg satt og leste litt, og hadde det ganske gøy. Morsom fyr! Det var et innlegg han hadde skrevet der han sa "But at this point in my life, I’d rather masturbate than engage in sex with a stranger. Unless that stranger is Zac Efron. I guess there are exceptions to everything." haha! Flotte mannen!

Menmen,, For øyeblikket står jeg på badet iført kun et håndkle og hørter på Suede! Gøygøy. I morgen tidlig (kl. 11) drar jeg til hellas, frem til 17. Skal se om jeg får blogge litt der.. Men jeg har ikke pakket noe! Jeg har såvidt pakke ut etter leir, og nå skal jeg plutselig pakke igjen! JEG GREIER DET IKKE! Jeg KAN ikke pakke! D: 

-...Hva må jeg ha med egentlig? Kjoler, bukser, singleter, kule t-skjorter.. solkrem osv. Jeg kan være litt fjortis og legge ut et bilde av alt jeg skal ha med, men det får vente litt. nå må jeg tøre først.. Kos dere med denne filmen så lenge!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten