søndag 17. august 2008

Hellas update

Det var på tide jeg kom hjem igjen, nå! Jeg har vært for mye i sola, og selv med faktor 20 hele tida er jeg nå neger (unnskyld). Neida, det var veldig koselig! Masse sol og MASSE GOD MAT! Jeg har aldri spist så mye oliven og tzatsiki i hele mitt lit! Og grillet gresk ost..? HEAVEN!!!! Jeg brukte selvfølgelig ikke alle klærme mine, men det var jo gøy med kjoler! Og så var det selvfølgelig mange kjekke, lettkledde gutter der.. haha

Solnedgangene i Naxos, øya vi var på, var fantastiske! Knæsj rød sol, hohoy! Vi var i Naxos by en kveld, og da gikk jeg opp til et gammelt monument (Et tempel) og tok noen bilder av sola. jeg måtte sånn tisse, så jeg var der ikke så lenge, men je rakk å ta masse bilder av sola!

Pappa leide motorsykkel, først for en dag, så to, og så plutselig tre! Vi kjørte en tur opp på høylandet, og det var gøy! Masse sauer og grusveier og vondt i rompa! :P Men det var gøy! Jeg savner det.

Men nå er det skole i morgen, og jeg gleder meg. Det blir digg å se igjen folk, og jeg skal dessuten være fadder! Jeg glæder meg!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten